Παίρνετε τα προϊόντα ακράτειας σας τόσο εύκολα με συνταγή
Στη Γερμανία, περίπου 10 εκατομμύρια άνθρωποι επηρεάζονται από ακράτεια - ένα θέμα που επηρεάζει πολλούς αλλά συχνά δεν αντιμετωπίζεται ανοιχτά. Οι αιτίες αυτού είναι διαφορετικοί και οι νεότεροι μπορούν ήδη να βιώσουν συμπτώματα. Αλλά μην ανησυχείτε, δεν είναι μόνοι. Με τα σωστά προϊόντα ακράτειας, μπορείτε να συνεχίσετε να κάνετε την καθημερινή σας άγρια και αυτό -καθορισμένη. Γνωρίζατε ότι μπορείτε να λάβετε προϊόντα ακράτειας με συνταγή; Εάν υπάρχει επίπεδο φροντίδας, έχετε επίσης την επιλογή ενός δωρεάν μία φορά το μήνα Ανατρώσιμο κουτί για παραγγελία αξίας 42 ευρώ. Μάθετε εδώ πώς μπορείτε να εξαργυρώσετε τη συνταγή σας μαζί μας και ποια πλεονεκτήματα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ακόμα!
Έτσι λειτουργεί η ακύρωση της συνταγής

Rezept erhalten
Sie haben bereits ein Rezept für aufsaugende Inkontinenzprodukte von Ihrem Arzt erhalten. Kontrollieren Sie dieses auf Vollständigkeit.

Kontakt aufnehmen
Melden Sie sich bei uns – wir senden Ihnen ein Freikuvert zu, mit dem Sie Ihr Rezept kostenlos an uns zurückschicken können.

Rezept prüfen & zurücksenden
Senden Sie das Rezept im erhaltenen Freikuvert an uns zurück. Wir übernehmen die Abwicklung mit Ihrer Krankenkasse.

Wir rufen Sie an
Nach Eingang Ihres Rezepts melden wir uns bei Ihnen, besprechen die Kosten, Ihre Produktwünsche und Lieferdetails – auf Wunsch auch mit kostenlosem Muster.

Genehmigung & Produktfreigabe
Nach Ihrer Rückmeldung leiten wir das Rezept an die Krankenkasse weiter. Bei Zuzahlung erhalten Sie eine Rechnung, danach beginnt die Belieferung.
Συνταγή για προϊόντα ακράτειας - έτσι λειτουργεί
Εάν έχετε υποψιαστεί την αδυναμία της ουροδόχου κύστης ή μια άλλη μορφή ακράτειας, το πρώτο βήμα είναι ένα ραντεβού με τον οικογενειακό σας γιατρό, τον οικογενειακό σας γιατρό ή μια εξειδικευμένη πρακτική όπως η ουρολογία ή η γυναικολογία. Εκεί διευκρινίζεται εάν υπάρχει ιατρική αναγκαιότητα - και αν ναι, μπορείτε να εκδώσετε μια συνταγή για τα προϊόντα ακράτειας.
Οι νόμιμες ασφαλιστικές εταιρείες υγείας καλύπτουν συνήθως το κόστος για προϊόντα που βρίσκονται στο πλαίσιο μιας απαραίτητης προσφοράς. Εάν επιθυμείτε προϊόντα με πρόσθετη άνεση ή ειδικό εξοπλισμό, μπορεί να απαιτείται οικονομική πληρωμή (WAZ).
Μια συνταγή μπορεί να εκδοθεί είτε για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, όπως ένα μήνα ή ένα τέταρτο - με μακροπρόθεσμες ανάγκες ως μόνιμη ρύθμιση για έως και δώδεκα μήνες. Εάν η ταμειακή μηχανή σας συνεργάζεται μαζί μας, μπορείτε εύκολα να εξαργυρώσετε τη συνταγή σας μαζί μας - θα φροντίσουμε τη χρέωση και θα παραδώσει τα προϊόντα σας αξιόπιστα στο σπίτι σας.
Ποια προϊόντα λαμβάνει η ασφάλιση υγείας;
Η ασφαλιστική εταιρεία υγείας καταβάλλει το κόστος για τα ιατρικά απαραίτητα προϊόντα ακράτειας που συνταγογραφούνται σε μια συνταγή. Κατά κανόνα, αυτό περιλαμβάνει απορροφητικά προϊόντα ακράτειας όπως πέλματα, πάνες και μαξιλαράκια που απαιτούνται για καθημερινή χρήση. Η ακριβής επιλογή και ποσότητα εξαρτάται από τη διάγνωση και τις ατομικές ανάγκες.
Είναι σημαντικό ο γιατρός σας να σημειώνει τον σωστό τύπο προϊόντος στη συνταγή χωρίς να καθορίζει συγκεκριμένες μάρκες ή μοντέλα. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να διασφαλίσετε ότι το κόστος για τη βασική φροντίδα καλύπτεται από την ασφαλιστική εταιρεία υγείας.
Για προϊόντα που υπερβαίνουν τη βασική ιατρική περίθαλψη - για παράδειγμα, εκείνοι με ειδική άνεση ή πρόσθετες λειτουργίες - οι ασθενείς μπορεί να πρέπει να έχουν ένα Πρόσθετη πληρωμή διαθέτω.
Τέλος μπορούμε να πούμε: Με τη σωστή προσφορά ακράτειας, η καθημερινή σας ζωή παραμένει τόσο απλή όσο θα έπρεπε. Σας κάνουμε απλώς να πάρετε τα σωστά προϊόντα από την ασφαλιστική σας εταιρεία υγείας - χωρίς άγχος. Για λεπτομερείς οδηγίες βήμα προς βήμα και όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε, απλά κατεβάστε το PDF μας. Κάντε κλικ στο σύνδεσμο και λάβετε τις πλήρεις λεπτομέρειες
Κοινές ερωτήσεις και απαντήσεις
Hotline: +49 8724 2859 6789
E-mail: info@altruan.de
1. Ποια προϊόντα ακράτειας αναλαμβάνει η ασφαλιστική εταιρεία υγείας;
Η ασφαλιστική εταιρεία υγείας αναλαμβάνει ιατρικά απαραίτητα προϊόντα ακράτειας, όπως πάνες, καταθέσεις ή μαξιλαράκια που συνταγογραφούνται με συνταγή.
2. Πώς μπορώ να λάβω μια συνταγή για προϊόντα ακράτειας;
Πηγαίνετε στο γιατρό σας (οικογενειακός γιατρός, ουρολόγος ή γυναικολόγος) που εκδίδει μια συνταγή μετά τη διάγνωση.
3. Πόσο καιρό ισχύει για τα προϊόντα ακράτειας;
Κατά κανόνα, η συνταγή ισχύει για ένα μήνα ή ένα τέταρτο, με μακροπρόθεσμες απαιτήσεις και για έως και ένα έτος.
4. Πρέπει να κάνω πρόσθετη πληρωμή για ορισμένα προϊόντα ακράτειας;
Ναι, για προϊόντα με ειδική άνεση ή πρόσθετες λειτουργίες, πρέπει συχνά να κάνετε μια πρόσθετη πληρωμή.
5. Μπορώ να παραγγείλω τα προϊόντα ακράτειας απευθείας από το altruan.de εάν έχω συνταγή;
Ναι, αφού υποβάλετε τη συνταγή, μπορείτε να παραγγείλετε τα προϊόντα απευθείας από εμάς και να τα παραδώσετε άνετα στο σπίτι σας.
6. Τι πρέπει να είναι στη συνταγή για τα προϊόντα ακράτειας έτσι ώστε η ασφαλιστική εταιρεία υγείας να πληρώνει το κόστος;
Η συνταγή πρέπει να περιέχει τη διάγνωση, τον τύπο του προϊόντος (προϊόντα απορρόφησης ακράτειας) και την περίοδο προμήθειας.